//Мартін Ранд: «Світ знаходиться на порозі цифрової аграрної революції»

Мартін Ранд: «Світ знаходиться на порозі цифрової аграрної революції»

Мартін Ранд, комерційний директор The Climate Corporation у Європейському Союзі, є одним серед ключових спікерів IX Міжнародної конференції «Ефективне управління агрокомпаніями» (LFM). The Climate Corporation є цифровою сільськогосподарською компанією, яка спеціалізується на зборі та аналізі даних про погодні умови, стан ґрунтів і врожайність та допомагає фермерам визначити основні чинники, котрі впливають на продуктивність. Мартін Ранд розповів про те, як сьогодні змінюється підхід до роботи аграріїв завдяки цифровій аграрній революції.

‑ Як цифрові технології можуть вплинути на розвиток агробізнесу майбутнього?

- У компанії The Climate Corporation ми переконані, що перебуваємо на порозі ключового переломного моменту в сільському господарстві, так званої цифрової аграрної революції, котра використовуватиме дані і цифрові технології, аби допомогти фермерам збільшити своє виробництво та одночасно оптимізувати використання ресурсів. The Climate Corporation вже реалізовує цю можливість для сільського господарства по всьому світі та ставить за мету допомогти фермерам збільшити їхню продуктивність за допомогою цифрових технологій. Ми досягаємо цих цілей завдяки нашій передовій цифровій платформі для сільського господарства Climate FieldView™, котра наразі використовується  більше ніж на 50 млн. га землі.

- Які ланки ланцюга виробництва в агросекторі можуть бути оптимізовані за допомогою цифрових технологій?

- Сільське господарство завжди відчуватиме потребу в роботі фермера. Йому, в свою чергу, завжди буде потрібна техніка для роботи в полі. Усі процеси, котрі відбуваються поза цим, можна оптимізувати за допомогою цифрових технологій. Новітні технології допомагають фермерам в ухваленні рішень та дають змогу орієнтуватися у величезному масиві інформації в реальному часі. Весь виробничий ланцюг може бути покращений завдяки цифровим інструментам, що забезпечать ефективність, збереження коштів та простежуваність продукції для кінцевого споживача.

- Хто є цільовою аудиторією використання технологій: малі чи великі сільськогосподарські виробники?

- У сільському господарстві Європи представлені як великі компанії, так і дрібні фермери, і ми працюємо з більшістю з них. Різниця між фермерами і великими агрохолдингами полягає в наборі інструментів, які вони використовують у роботі. В Україні агробізнес представлений переважно великими сільськогосподарськими підприємствами. Агрохолдинги зможуть отримати користь від наших основних послуг: аналізу врожайності, передачі даних, великомасштабних знімків місцевості та функції дистанційного моніторингу.

- Розкажіть про особливості роботи програмної платформи Climate FieldView™ та про її ефективність застосування.

‑ За допомогою інноваційного аналітичного цифрового інструменту Climate FieldView™ українські фермери зможуть легко збирати дані, швидко візуалізувати їх, а також отримати персоналізовані рекомендації з оптимізації агрономічних практик та ухвалення важливих управлінських рішень, що впливають на стабільність виробництва сільськогосподарських культур. До того ж Climate FieldView™ є надзвичайно зручним та зрозумілим у користуванні інструментом.

 - Що вирізняє The Climate Corporation та Climate FieldView™ серед конкурентів? Чи плануєте ви виходити з вашими розробками на український ринок і якщо так, то коли?

- Упродовж минулого року The Climate Corporation здійснила широкомасштабне тестове дослідження в Україні зі збору та візуалізації даних для тракториста  всередині кабіни за допомогою платформи Climate FieldView™.  Шляхом нашої тісної співпраці з DEKALB, ми пропонуємо нові, потужні можливості українським фермерам зберігати всі дані в одному місці та отримувати цінні рекомендації  з посівів та врожайності.

Від | 2018-08-30T12:49:18+00:00 Серпень 30th, 2018|Uncategorized|0 Comments

About the Author:

Залиште коментар