Ефективне управління агрокомпаніями (LFM) 2017 — як це було

На конференції LFM 4.0 рік тому кращі світові практики говорили про інновації в управлінні і технологіях. Шість сесій включали теми глобальних змін у майбутньому, змін поведінки та споживчих настроїв продукції АПК за останні роки, трансформацій у кадровій політиці, фінансових та юридичних аспектах управління агрокомпанією через 10 років.
Захід поєднав унікальний досвід українських та світових експертів, практичні поради та success stories від представників Nestle, McKinsey, IMC, Lifecell, HarvEast, Futurefood, Credit Agricole Bank, IFC, Миронівський хлібопродукт, Aгро-Регіон, Rozetka, Агропросперіс та багатьох інших успішних компаній.
У перший день конференції були обговорені класичні блоки — виробництво та управління: тренди, персонал, контроль, автоматизація, мотивація, нові інструменти.
На конференції ми з’ясовували, як отримати максимальну синергію від міжсекторальної взаємодії. Адже тільки швидко і правильно ідентифікуючи сучасні тренди, розуміючи та інтегруючи передові технології в свої бізнес-процеси, можна залишитися конкурентоспроможними й успішними», - переконаний генеральний директор Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Тарас Висоцький.
Спеціально запрошеним спікером конференції LFM 4.0 з Бразилії був Луїс Флавіо Араужу - експерт McKinsey&Company з більше ніж одинадцятирічним досвідом роботи в консалтингу. Він розповів про основні фактори успішного управління компанією та зміни в організаційних структурах агрокомпаній у світі. Одним з трендів, за словами експерта McKinsey&Company, є поява динамічних команд та швидкого управління в малих масштабах.
Ще одним запрошеним спікером конференції був Айварас Абрамавічус, екс-міністр економічного розвитку і торгівлі України. Він розповів про ключові кроки, які слід зробити Україні, щоб забезпечити стійкий довгостроковий розвиток економіки і досягти глобального успіху. На його думку, необхідно демонополізувати українського виробника.
Під час другого дня конференції учасники обговорювали новітні технології, які вже прийшли в Україну і активно застосовуються у передових компаніях. На полях ПрАТ «Агрофорт» групи компаній «Миронівський хлібопродукт» у Київській області були продемонстровані найефективніші агрегати та технологічні рішення. Відбувся показ: сівалок, дисколапових агрегатів, глибокорозпушувачів, навантажувачів, плугів та важких дискових борон, а також пройшов тест-драйв тракторів. Під час пленарної частини провідні фахівці з точного землеробства та R&D департаментів українських і міжнародних компаній розповіли про цифрові технології та Big Data в агропромисловому секторі.