//Тренди в молочці: куди рухається ринок

Тренди в молочці: куди рухається ринок

В суспільстві активно пропагується відмова від молочних продуктів, і все частіше чуємо, що дорослі мають непереносимість лактози. Про останні тренди на молочному ринку не лише в Україні, але й у світі розпитали у генерального директора «Данон» в Україні Наталі Алькер.

«За історією відмови від молочних продуктів стоїть певний медичний контекст, який часом переоцінюється. В інших випадках відмова від молочної продукції стає частиною тренду або особистого вибору людини. Тому дуже важливо надати споживачам широкий вибір, який покриватиме різноманітні потреби та уподобання. Саме тому ми пропонуємо зараз повний портфель, в тому числі й продуктів на рослинній основі світового бренду ALPRO», — зазначає Наталі Алькер.

Вона рекомендує людям, які відчувають дискомфорт при споживанні молока, зосередитись на кисломолочних продуктах, адже в них під час ферментації лактоза розщепляється до галактози і глюкози — простих цукрів, які спокійно засвоюються організмом.

«Звісно, можна отримувати поживні речовини й з інших продуктів, але саме кисломолочні продукти харчування залишаються високопоживними і при цьому доступними. Більше того, такі кисломолочні продукти, як йогурти, кефір і ряжанка містять свою унікальну мікрофлору — живі бактерії, які підтримують наш кишечник та сприяють нормальному засвоєнню поживних речовин. Наприклад, в Danone, завдяки нашим високим стандартам якості сировини, якості заквасок та ноу-хау, а також контролю якості виробництва, ми гарантуємо наявність високої кількості життєздатних живих культур у нашій продукції до останнього дня її офіційного терміну придатності: так, наприклад, ми гарантуємо, що у питній «Активії» міститься 3,4 млн живих пробіотиків Actiregularis на момент останнього дня терміну придатності», — розповідає Наталі Алькер.

За її словами, в світі також набирають обертів такі формати, як швидкий перекус і так звана їжа на ходу, і виробникам продуктів харчування, зокрема й молочної продукції, потрібно до них адаптуватися.

«Це безперечний тренд, і він вже набрав обертів. Звичайно, основними осередками поширення є урбаністичні регіони. Разом з тим вкрай важливо, аби їжа находу була корисною і давала максимальну кількість поживних речовин. Наша компанія сприяє здоровому вибору, тому пропонує для швидкого перекусу обирати йогурт — продукт з високим нутрієнтним профілем. Для зручності споживачів у нас є питні «Активіа» та «Актимель»: збалансовано смачно і корисно, адже містять живі культури. Також маємо «Растішку» — йогурти, якими дитина може не лише смачно, але й корисно підкріпитись. Адже один йогурт містить 207 мг кальцію, що становить 26% добової потреби, рекомендованої МОЗ для дітей віком 4-6 років, та 2,9 мкг вітаміну D3, що в свою чергу становить 29% добової норми, рекомендованої МОЗ», — зазначає Наталі Алькер.


Джерело: http://agroportal.ua/ua/views/mnenie-eksperta/trendy-v-molochke-kuda-dvizhetsya-rynok/#

18 вересня відбудеться Х Міжнародна конференція «Ефективне управління агрокомпаніями». В рамках панельної дискусії «Зміна культури споживання. Виклики для агробізнесу» Наталі Алькер, Анастасія Білич, Дмитро Борисов та Петро Мельник обговорять глобальну культуру споживання, особливості споживання в Україні та вплив сучасних трендів на українського агровиробника в найближче десятиліття.

Реєстрація на аграрну подію року за посиланням:https://lfm.com.ua/#tickets .

Від | 2019-08-21T16:20:19+03:00 Серпень 21st, 2019|Uncategorized|0 Comments

About the Author:

Залиште коментар