//Зміна культури споживання. Виклики для агробізнесу

Зміна культури споживання. Виклики для агробізнесу

У рамках Х Міжнародної конференції «Ефективне управління агрокомпаніями» Петро Мельник, виконавчий директор Agricom Group, надав коментар щодо вподобань і еволюції сучасного споживача. Актуальну тему будемо обговорювати разом 18 вересня, під час дискусії «Зміна культури споживання. Виклики для агробізнесу».

Культура споживання продуктів різниться не тільки за регіональним принципом, але й періодично змінюється з плином часу. Ці вподобання безпосередньо впливають на діяльність agri-food компаній, які прагнуть ефективного розвитку сьогодні і в майбутньому.

Люди завжди хотіли буди здоровими, проте, з початку 70-х років минулого століття, цей тренд став особливо явним. Прагнення населення планети до здорового способу життя, на перший погляд є досить очевидною мотивацією споживача отримати продукт із певними характеристиками, проте, не все так просто із Health and wellness food. Адже для когось здорове харчування – бажання харчуватись з метою зниження ваги тіла (це дієтичні продукти та дієтичні добавки). Для іншого — навпаки — для нарощування маси під час інтенсивних тренувань (високопротеїнове харчування).
Бажання ж отримувати від їжі більше користі, ніж передбачено природою, спровокувало появу категорії Fortified/Functional — продуктів харчування, збагачених мікроелементами та іншими корисними речовинами.

Органічні продукти — черговий тренд, який має незначну (в першу чергу через високу ціну), проте стійку кількість поціновувачів — оскільки вони вирощені за певними правилами та належним чином сертифіковані.

«Харчовий патріотизм» — споживацьке вподобання, що проявляється у наданні переваги місцевому виробнику у порівнянні з іншими.

Через значне збільшення останніми роками числа осіб із алергічними реакціями на певні інгредієнти, зростає попит у категорії Food intolerance, як то безлактозні чи безглютенові продукти.

Окрім суто медичних обмежень, постійно зростає категорія осіб, які добровільно відмовляються від певних продуктів за етичними, релігійними, екологічними, економічними, естетичними, а також іншими причинами — вегетаріанці (лакто-вегетаріанство, ово-вегетаріанство, веганство тощо), приверженці кашруту в іудаїзмі, халялю в шаріаті, а також ті, хто тимчасово обмежує раціон, наприклад, під час Великого посту в православ’ї.

Цей перелік можна продовжувати, але для бізнесу ключовим є той факт, що обсяги продажів продукції категорії Health and wellness лише за останнє десятиліття збільшились більш ніж на 40% і продовжує позитивну динаміку. Раніше здорове харчування у своїй більшості було привілегією багатих країн, а сьогодні до цього тренду долучились і країни, які розвиваються, що розширює можливості для агропродовольчих компаній.


18 вересня у TERMINAL Z Петро Мельник (Agricom Group) разом з Анастасією Білич (Агропромислова група «Арніка»), Дмитром Борисовим (власник мережі ресторанів) та Наталі Алькер (Данон Україна) в рамках дискусії «Зміна культури споживання. Виклики для агробізнесу» обговорять це питання глибше. Увесь агробізнес збереться на Х Міжнародній конференції «Ефективне управління агрокомпаніями» для обговорення найважливіших питань сектору. Ти ще не зареєструвався? Поспішай, не впусти свій шанс бути в центрі подій! Реєстрація за посиланням: https://lfm.com.ua/#tickets.

Від | 2019-08-29T10:48:32+03:00 Серпень 21st, 2019|Uncategorized|0 Comments

About the Author:

Залиште коментар